2018年1月6日土曜日

have somebody in stitches 大笑いさせる


have somebody in stitches 人を大笑いさせる。大笑いするとお腹が針で突っつかれたように痛むことに由来するらしい。1:14 he went through all the test, got his affairs in order and chose the date. family and friends held a living wake to celebrate his life. Wadsworth had them in stitches as he told stories. ワーズワース氏は難病の末、安楽死と臓器提供を選択した。必要な検査を受け、身の周りを整理して、死ぬ日を選んだ。家族と友人たちはワーズワース氏の生涯を生前葬で祝った。その席で彼は色々な話を披露して皆を笑わせた。

The role of medically assisted dying in organ donation

0;52 your film had me in stitches. it's really quite funny. あなた方の製作した映画を見てお腹を抱えて笑っちゃいました。本当に笑い転げる映画ですね。

Avoid Taxes for Seven Years? Make a Movie About It

1:51 we, I think, had David in stitches, laughing for all those two days.

What was it like to work with the rock legend David Bowie? We ask backup singer George Simms

0:17 so what's this gift that has her in stitches? おばあさんを大笑いさせたギフトは一体なんでしょうか?

Watch This Great-Grandma Lose It Over Racy Firefighter Calendar

練習問題解答
a-7115 had everybody in stitches
b-0235 left her in stitches
b-0710 in stitches